فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما ۱۶ نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور منتشر شد - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1400/05/14

به گزارش روابط عمومی بومرنگ، فراخوان 16 نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور با هدف ایجاد همکاری فناورانه بین شرکت‌­های دانش‌­بنیان و فناور و شرکت‌­های بیمه‌­گر آغاز شد.

این نیازها که حوزه­‌های مختلفی نظیر اینترنت اشیاء، بلاکچین، برنامه­‌ها و اپلیکیشن‌­های کاربردی، کشف تقلب، کیف پول الکترونیکی، باشگاه مشتریان، بازاریابی مبتنی بر بیمه­‌گری باز و… را شامل می­‌شوند مربوط به 8 مجموعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیمه تجارت نو، بیمه دی، بیمه سرمد، بیمه ما، بیمه معلم، بیمه میهن و صندوق بیمه کشاورزی هستند.

شرکت­‌ها و استارتاپ‌­های علاقه­‌مند به حضور در نشست آنلاین تشریح این نیازمندی­ها می­توانند پس از مطالعه مستندات نیازهای منتشر شده که در انتهای همین خبر قابل دانلود است از طریق راه­‌های ارتباطی اعلام شده در فایل­‌های پیوست درخواست خود را برای حضور در این برنامه اعلام نمایند. نکته مهم اینکه با توجه به مشکل تابستانی قطعی برق که ممکن است اختلالاتی را در پاسخگویی تلفنی همکاران بومرنگ ایجاد نماید، پیشنهاد می‌­شود درخواست‌­ها از طریق شماره واتس‌­اپ اعلامی و به صورت پیام ارسال گردد.

بعد از برگزاری نشست آنلاین معرفی نیازمندی­‌ها، برنامه‌­ریزی جلسات مذاکره B2B بین شرکت­‌های فناور توانمند در زمینه نیازهای منتشر شده و شرکت‌­های بیمه­‌گر تنظیم خواهد شد و بدیهی است که برگزاری جلسات مذاکره صرفاً برای شرکت­‌هایی مقدور خواهد بود که در نشست تشریح نیازها حضور یافته و با جزییات این نیازها آشنا شده باشند.