فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما فرصت‌های کسب‌وکار - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
جستجوی بر اساس:
وضعیت
صنعت بهره‌بردار
حوزه تخصصی و دانشی
نوع همکاری
دستیار دانپزشک
صنایع بسیاری با توسعه تکنولوژی‌های جدید مانند هوش مصنوعی دچار تحول شده‌اند که حوزه بهداشت و سلامت هم ازاین دسته هستند. در حال حاضر، رایج‌ترین نقش هوش مصنوعی در پزشکی، پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و تجزیه و تحلیل تصویربرداری است. ابزارهای پشتیبانی تصمیم بالینی به ارائه‌دهندگان خدمات سلامت کمک می‌کنند تا با فراهم کردن دسترسی سریع به اطلاعات تصمیم‌گیری کنند.
پودر جوش احتراقی
جوش احتراقی(Cad Weld) که با نام جوشکاری ترمیت هم شناخته می‌شود، یک فرایند جوشکاری حالت مذاب است که در فرایند آن، دو قطعه فلزی غیرهمجنس توسط یک واکنش آلومینیوترمیک، جوش داده می‌شوند. حوزه کاربرد فناوری، اتصال کابل/ سیم به صفحات، لوله‌ها و غیره در سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی است.
انتقال ژن
ژن درمانی به عنوان راهکاری نوید بخش برای درمان طیف گسترده ای از بیماری‌های ژنتیکی و اکتسابی مورد توجه محققین قرار گرفته است. در این فناوری، اسیدهای نوکلئیک با استفاده از ناقل‌ها به سلول‌های هدف ارائه و بیان می‌شوند تا منجر به بازسازی یا ترمیم بافت هدف شوند. طرح حاضر به‌منظور توسعه دانش فنی انتقال ژن با استفاده از پلیمرهای زیست سازگار به منظور بازسازی غضروف و استخوان تعریف شده است.
هوشمندسازی
کنترل هوشمند پارامترهای عملیاتی در کارخانجات فرآوری مواد معدنی به منظور افزایش راندمان، امری ضروری است که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان پیاده‌سازی شده است. هوشمندسازی سیستم‌های فلوتاسیون به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای جدایش در فرآوری مواد معدنی می‌تواند. در افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف مواد شیمیایی در صنعت معدن موثر باشد.
فیلتر بنزین
فناوری شکل دهی الکترومغناطیسی یک فناوری بین رشته‌ای و مولتی فیزیکال است که در آن به جای استفاده از ابزار مکانیکی، از نیروی میدان مغناطیسی جهت شکل دهی فلزات استفاده می شود. رسیدن به نیروهای مغناطیسی کنترل شده، مستلزم محاسبات و طراحی پیچیده ادوات ولتاژ بالا و همچنین شبیه سازی‌های دقیق جهت رسیدن به نقطه مطلوب و تکرار پذیر در فرایند تولید فیلتر بنزین به این روش است.
اجاق گاز
در تجهیزات احتراقی، دستیابی به بازده حرارتی بالا، زمان پخت و گرمایش کمتر نیازمند عملکرد مشعل در دمای کاری بالاتر و مصرف سوخت بیشتر بوده و همین امر منجر به افزایش آلایندگی خواهد شد. مشعل‌های متخلخل به دلیل ایجاد طیف متنوعی از رژیم‌های احتراقی، انعطاف‌پذیری قابل قبولی در تغییر میزان و سهم انتقال حرارت جا‌به‌جایی و تشعشعی دارند و از این‌رو می‌توانند شرایط انتقال حرارتی مناسبی را برای مصارفی همچون بویلرها و اجاق پخت و پز خانگی ایجاد کنند.
آلوگرافت
درمان نقص استخوان در نواحی جمجمه، فک و صورت یک مشکل بالینی شایع است که برای بازسازی یا بهبود عملکرد به اقدامات درمانی، جراحی و پیوند نیاز دارند. هدف اصلی، بازسازی جمجمه، محافظت از ساختارهای آسیب پذیر مانند مغز، توانبخشی عملکردی استخوان فک و زیبایی ظاهری صورت است.
موتور پیزو الکتریک
ایجاد حرکت خطی پیوسته نامحدود با رزولوشن حرکتی در مقیاس میکرو و نانو در صنایع پزشکی، الکترونیک و ابزار دقیق بسیار حائز اهمیت می‌باشد. موتورهای خطی دقیق پیزوالکتریک با دامنه کاری نامحدود، می‌توانند پاسخ‌گوی این نیاز صنایع باشند که طرح پژوهشی حاضر نیز در همین راستا تعریف شده است.
حلال اسید
ایران جز بزرگترین دارندگان منابع هیدروکربنی است و این صنعت نقشی حیاتی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند. بنابراین، افزایش و بهبود تولید از چاه‌های نفت و گاز از اهمیت زیادی برخوردار است. اسیدکاری یکی از روش‌های رایج است که به منظور افزایش بازدهی مورد استفاده قرار میگیرد. در حال حاضر نیز فرایند تزریق حلال اسید در چاه‌های نفت و گاز کشور در حال انجام است.
کاتالیست
استفاده از سیستم‌های پس‌پالایش دیزلی، از مؤثرترین راهکارها، برای کاهش آلاینده‌های اکسید نیتروژن است. انتشار این آلاینده‌ها معضلات زیست‌محیطی همچون مه‌دود فوتوشیمیایی، باران‌های اسیدی و تخریب لایه اوزون را در پی دارد. اما با وجود اهمیت این کاتالیست و گسترش استفاده از آن‌ به‌صورت تجاری، این فناوری در کشور توسعه‌ ‌نیافته است.