فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما کتابچه محصولات و خدمات دانش بنیان حوزه آب‌وپساب - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1400/07/17

استفاده از آب به منظور انتقال­ انرژی، خنک­‌کاری تجهیزات، جداسازی مواد زائد از ترکیبات، ایجاد بخار فشار بالا، شستشوی تجهیزات و محصولات، ماده آتش‌­نشانی، آبیاری فضای سبز و… تنها بخشی از کاربردهای این مایع حیاتی در صنعت است. با توجه به شدت­‌گرفتن بحران کم‌­آبی و افزایش هزینه­‌های تامین آب در کشور، بسیاری از کارخانجات و بنگاه‌­های صنعتی رو به استفاده از روش­‌های نوین تامین آب و بهینه­‌سازی سیستم‌­های تصفیه و بازچرخانی خود آورده­‌اند و سایر کارخانجات نیز ناچارند دیر یا زود فکری برای رفع این مشکل بزرگ نمایند.

از سوی دیگر امروزه بیش از شش‌هزار شرکت دانش‌­بنیان و فناور در کشور وجود دارد. اصلی­‌ترین مشخصه این شرکت­‌ها ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و هزینه پایین‌­تر نسبت به نمونه­‌ها و روش­‌های قدیمی است. بخشی از این شرکت‌­ها، مستقیم یا غیرمستقیم محصولات و خدماتی را ارائه می­‌دهند که در حوزه مدیریت و کنترل آب و پساب­ صنعتی کاربرد دارد، با این حال نام و نشان آنها برای فعالان صنعت کشور کمتر شناخته­‌شده است.

کتابچه حاضر حاوی اطلاعات توانمندی­‌های 50 شرکت دانش‌­بنیان و فناور است که به همت شبکه خدمات نوآوری بومرنگ و در راستای طرح جهش تجارت فناوری شبکه فن‌­بازار ملی ایران (بازوی مبادلات فن­‌آوری پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) منتشر می­‌گردد.

هدف از انتشار این کتابچه در دسترس قراردادن خدمات و محصولات کاربردی شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور در حوزه آب و پساب صنعتی و ایجاد ارتباط مستقیم بین این شرکت­‌ها و آن­‌دسته از کارخانجات و بنگاه­‌های صنعتی است که مایلند سیستم­‌های تامین آب و تصفیه پساب خود را با کمترین هزینه به جدیدترین فناوری­‌ها مجهز نمایند.

بعضی از شرکت­‌های معرفی­‌شده در این کتابچه دارای یک خدمت و برخی دیگر چند خدمتی هستند و به منظور پرهیز از گزافه‌­گویی، سعی گردیده است تا در این مرحله اطلاعات کلی و اولیه شرکت‌­ها در کتابچه ارائه شود. علاقه­‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت‌­ها و خدمات معرفی­‌شده آن‌ها می­‌توانند پس از دانلود و مطالعه کتابچه با شماره‌­های 02188398543 و 09385945745 تماس گرفته و کداختصاصی مندرج در بالای هر صفحه را اعلام نمایند تا ارتباط آن‌ها و شرکت ارائه‌­دهنده هر خدمت برقرار گردد.