فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما فستیوال نوآوری پساب و پسماند صنعتی - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1399/07/20

در راستای طرح جهش تجارت فناوری، مرکز فن بازار ملی ایران، نخستین فستیوال نوآوری در زمینه کنترل آلاینده‌های زیست محیطی را برگزار می‌کند.

محور اصلی این رویداد معرفی محصولات فناوران و شرکت‌های ایرانی در زمینه پساب و پسماند صنعتی بوده و هدف شبکه فن بازار ملی ایران از برگزاری آن زمینه سازی برای بهره برداری آن دسته از شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی است که با مسائل و مشکلات زیست محیطی دست به گریبان هستند.

این رویداد با همکاری شبکه خدمات نوآوری بومرنگ به عنوان یکی از مجرب ترین شرکت‌های فعال در زمینه همرسانی عرضه و تقاضای فناوری در تاریخ ۱۸ آبان ماه ۹۹ در پارک فناوری پردیس و به صورت حضوری_آنلاین برگزار خواهد شد.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، طراحی رویداد به صورتی بوده که مخاطبان امکان داشته باشند بر اساس شرایط خود، بین مشارکت حضوری (حضور در پارک پردیس) و مشارکت مجازی (آنلاین) یک روش را انتخاب نمایند.

روش ثبت نام:

علاقه مندان به شرکت در رویداد باید از طریق این لینک وارد سایت ایوند شده و اقدام به ثبت نام نمایند:

  • کارخانجات و شرکت‌های تولیدکننده که قصد شرکت در رویداد و اطلاع از آخرین فناوری‌های داخلی این حوزه را دارند، باید در قسمت ثبت نام، “بلیط صنایع” را انتخاب و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
  • شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز می‌توانند با انتخاب “بلیط فناوران” ثبت نام خود را انجام دهند.

 

فرصت ویژه معرفی فناوری‌ها:

این رویداد یک فرصت بازاریابی ویژه برای فناورانی است که مایلند محصول، خدمت یا فناوری خود را به شرکت‌های تولیدی و صنعتی معرفی نمایند و از دو طریق صورت می گیرد:

  • کتابچه رویداد: شرکت‌های فناور که مایلند محصول خود را در کتابچه رویداد معرفی نمایند، می توانند در مسیر ثبت نام گزینه مربوطه را انتخاب کنند تا همکاران دبیرخانه رویداد ضمن تماس با آنها، اطلاعات مربوط به محصول را دریافت نمایند. همچنین فناوران می توانند جهت تسریع در فرآیند، درخواست خود را به شماره واتس اپ ۰۹۲۱۹۵۷۲۶۲۷ اعلام نمایند. لازم به ذکر است کتابچه مذکور علاوه بر توزیع بین مخاطبان رویداد، در بین شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران توزیع خواهد شد.
  • ارائه توسط فناوران: مستندات مربوط به فناوری‌ها و محصولات ارسال شده توسط شرکت‌های فناور، توسط تیم تخصصی ارزیابی و تعدادی از شرکت‌های فناور، فرصت پرزنت (Pitch) محصول خود در برابر مخاطبان را خواهند داشت. لذا چنانچه شرکت های فناور ثبت نام کننده، داوطلب ارائه در رویداد هستند لازم است در مسیر ثبت نام، گزینه مربوط به این موضوع را نیز انتخاب کنند.

 

راه ارتباطی و پاسخگویی به سوالات:

چنانچه در خصوص این رویداد پرسشی دارید یا در هر مرحله از ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با دبیرخانه رویداد (شرکت بومرنگ) به شماره‌های ۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۴۳-۸۸۳۹۸۵۶۳ (داخلی ۲۰۱- آقای مهندس جبلی) تماس حاصل فرمایید.