فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما شناسایی و رفع نیازهای واحدهای صنعتی استان تهران - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1400/11/30

طی همکاری بین شرکت شهرک‌­های صنعتی استان تهران و بومرنگ، نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی استان تهران شناسایی و رفع می­گردد.

به گزارش روابط عمومی بومرنگ، شرکت شهرک­‌های صنعتی استان تهران، با هدف کمک به توسعه فناوری واحدهای صنعتی استان تهران مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داده است. یکی از این اقدامات شناسایی و رفع نیازمندی‌­های فنی و فناورانه واحدهای صنعتی استان از طریق توانمندی و ظرفیت شرکت‌­های دانش­‌بنیان است.

نیازمندی­‌های فناورانه شامل نیاز به مواد اولیه، قطعات، تجهیزات، ماشین­‌آلات و… است که دسترسی به آنها محدود است یا واردات آنها با هزینه بالا انجام می­‌شود. همچنین بهینه­‌سازی فرآیندها و رفع عیوب خط تولید یا تجهیزاتی که تعمیرات آنها به سادگی امکان­‌پذیر نیست نیز جزء نیازهای فناورانه محسوب می­‌شوند.

بر همین اساس و با هماهنگی­‌های صورت گرفته بین شرکت شهرک­‌های صنعتی استان تهران و بومرنگ، قرار است نیازهای فنی و فناورانه واحدهای صنعتی مستعد نوآوری، توسط بومرنگ شناسایی و در اختیار شرکت­‌های دانش­‌بنیان و فناور که توانایی پاسخگویی و رفع نیازها را دارند قرار گیرد.

در مرحله بعد حمایت­‌ها و مشاوره­‌های لازم به منظور همکاری برد-برد واحدهای صنعتی و شرکت­‌های دانش­‌بنیان انجام می­‌شود و در نهایت نتایج و خروجی­‌های فرآیند، در بهار 1401 در رویداد و گردهمایی فناورانه واحدهای صنعتی مستعد نوآوری استان ارائه خواهد شد.

واحدهای صنعتی مستقر در استان تهران که مایلند به منظور رفع چالش‌­های فنی واحد خود از این فرصت ویژه استفاده نمایند، می­توانند با دفتر بومرنگ (داخلی­‌های 200 و 220) تماس بگیرند.