فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما رویداد توسعه همکاری‌­های دانش‌­بنیان در واحدهای صنعتی - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
رویداد توسعه همکاری‌­های دانش‌­بنیان در واحدهای صنعتی
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1401/05/05

رویداد توسعه همکاری‌­های دانش‌­بنیان در واحدهای صنعتی استان تهران برگزار گردید

شرکت شهرک‌­های صنعتی استان تهران، به عنوان یکی از زیرمجموعه­‌های وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک­‌های صنعتی ایران، وظیفه ایجاد زیرساخت­‌های لازم برای توسعه واحدهای صنعتی استان تهران را بر عهده دارد. یکی از حوزه­‌هایی که اخیراً بیشتر مورد توجه این مجموعه قرار گرفته، توسعه فناوری و نوآوری در واحدهای صنعتی با بهره‌­گیری از توانمندی شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور است.

با توجه به رویکرد مذکور، طی همکاری این شرکت و بومرنگ، رویدادی طراحی و اجرا گردید که هدف آن ایجاد ارتباط هدفمند بین واحدهای صنعتی استان تهران و شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور در راستای رفع نیازهای فناورانه واقعی صنعت کشور بود.

طی رویداد توسعه همکاری‌­های دانش‌­بنیان در واحدهای صنعتی استان تهران که با استقبال چشم­گیر هر دو طیف صاحبان صنایع و فناوران مواجه شد،10واحد صنعتی خصوصی، شامل شرکت‌­های صنايع تخم‌­مرغ تلاونگ، نیرومند­‌پلیمر پارس، مجتمع نان ­آوران(پارسیان ­آنزیم ایرانیان)، شیرآلات راسان، صنایع انفورماتیک سدید، فرافن­ گاز تهران، تکاپ اتصال دماوند، اسوه ­سازان نیک، النابافت و سنگ­بری پورانی نیازهای فناورانه خود را برای مخاطبان تشریح نمودند و از آنها خواستند در صورتیکه فناوری یا محصولی برای رفع این چالش­‌ها دارند معرفی نمایند. بلافاصله بعد از اتمام ارائه، شرکت‌­های دانش­‌بنیان مستعد حاضر در رویداد، در بخش میزهای B2B، وارد جلسات مذاکره مستقیم با واحدهای صنعتی شدند و توانمندی خود برای رفع چالش‌­های مطرح­ شده را به ایشان معرفی نمودند.

طی این رویداد که با استقبال چشم­گیر هر دو طیف صاحبان صنایع و فناوران مواجه شد،10واحد صنعتی خصوصی، شامل شرکت‌­های صنايع تخم‌مرغ تلاونگ، نیرومند­پلیمر پارس، مجتمع نان­آوران(پارسیان ­آنزیم ایرانیان)، شیرآلات راسان، صنایع انفورماتیک سدید، فرافن­ گاز تهران، تکاپ اتصال دماوند، اسوه ­سازان نیک، النابافت و سنگ­بری پورانی نیازهای فناورانه خود را برای مخاطبان تشریح نمودند و از آنها خواستند در صورتیکه فناوری یا محصولی برای رفع این چالش­‌ها دارند معرفی نمایند. بلافاصله بعد از اتمام ارائه، شرکت‌­های دانش­‌بنیان مستعد حاضر در رویداد، در بخش میزهای B2B، وارد جلسات مذاکره مستقیم با واحدهای صنعتی شدند و توانمندی خود برای رفع چالش‌­های مطرح­ شده را به ایشان معرفی نمودند. 

در بخش دیگری از این رویداد، نمایشگاهی از توانمندی بیش از 40 شرکت دانش‌­بنیان و فناور دایر شد و بازدیدکنندگان که عمدتاً مدیران عامل و متخصصان فنی کارخانه­‌ها و واحدهای صنعتی استان تهران بودند، با محصولات این شرکت­‌ها آشنا گردیدند.

دکتر سعید صادقی “مدیرعامل شرکت شهرک­‌های صنعتی استان تهران، مهندس ایمان حیاتی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک­‌های صنعتی استان تهران، دکتر سید معین هاشمی “مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی”، دکتر فاضل همامی “مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های فولاد و معدن” از جمله افراد شاخص حاضر در این رویداد بودند.

بیش از 500 نفر در این رویداد توسعه همکاری‌­های دانش‌­بنیان در واحدهای صنعتی استان تهران یک­ روزه که در تاریخ 5 مردادماه 1401 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید حضور داشتند.