فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما فراخوان دعوت به مشارکت با شرکت ملی گاز ایران - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1401/03/09

مطابق با لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ملی گاز ایران موظف است به منظور اصلاح الگوی مصرف، نسبت به هوشمندسازی و نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکان پرمصرف اقدام نماید. از این رو با توجه به برنامه­­‌یزی انجام شده و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت­‌های داخلی، این شرکت قصد دارد در انجام این پروژه بزرگ و مهم از توانمندی شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور استفاده نماید.

برای شناسایی شرکت‌­های فعال و توانمند این حوزه تاکنون اقدامات مختلفی انجام شده، با این حال و با هدف ارتباط بیشتر شرکت ملی گاز ایران با همه شرکت­های فعال و مستعد، برگزاری رویدادی در دستور کار قرار گرفته که در آن تعامل مستقیم و بی­‌واسطه بین شرکت­‌های فعال و مدیران و مسئولان ذی­ربط در شرکت ملی گاز ایران انجام شود.

این رویداد که اجرای آن بر عهده شبکه خدمات نوآوری بومرنگ است، شامل دو بخش نمایشگاهی و بخش ارائه­‌محور است:

در بخش نمایشگاهی این فرصت به شرکت­‌های فعال در زنجیره ارزش هوشمندسازی و اندازه‌­گیری هوشمند داده می­‌شود تا توانمندی و محصولات خود را در یک کانتر اختصاصی رایگان به نمایش بگذارند. این بخش از این جهت اهمیت دارد که شرکت­‌ها می‌­توانند به صورت بی‌­واسطه، توانمندی خود را به مسئولان شرکت ملی گاز ایران معرفی نموده و با آنها مرتبط شوند. نکته مهم اینکه با توجه به محدودیت فضای نمایشگاهی و تعداد کانترها، این امکان صرفاً به شرکت­‌هایی داده می­‌شود که توانمندی و محصول آنها مرتبط با موضوع اندازه‌­گیری هوشمند و پلتفرم‌­های تحلیل و زیرساخت‌­های انتقال داده باشد.

لازم است شرکت‌­های متقاضی حضور در این بخش، ضمن تکمیل فرم ثبت­‌نام در ایوند با شماره‌­های 02166539734-02166530680-09219572627 تماس بگیرند تا هماهنگی­‌های لازم در این خصوص انجام شود.

در بخش ارائه محور نیزعلاوه بر حضور مسئولان ارشد شرکت ملی گاز ایران، ارائه ها و پنل­‌های تخصصی با موضوعات تشریح و بررسی ابعاد تقاضای شرکت ملی گاز ایران در زمینه اندازه‌گیری هوشمند، الزامات، تنظیم­­‌گری و زیرساخت‌ها و… انجام خواهد شد. هدف از این ارائه­‌ها و پنل‌­ها آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان و شرکت‌­ها با نیازهای واقعی شرکت ملی گاز ایران در زمینه اندازه­گیری هوشمند است. طراحی پنل­‌ها نیز به صورت تعاملی انجام شده و در انتهای هر پنل، این فرصت به مخاطبان و حاضرین در سالن داده می­شود تا سوالات خود را از اعضای پنل و مسئولان شرکت ملی گاز بپرسند.

نکته مهم دیگر اینکه در انتهای این بخش تعدادی از شرکت­‌های توانمند در حوزه‌­های مختلف اندازه­‌گیری هوشمند، توانمندی خود را به مخاطبان که عمدتاً تصمیم­‌گیران و تصمیم­‌سازان این پروژه در شرکت ملی گاز ایران هستند معرفی و پرزنت خواهند کرد.

مشارکت در این رویداد برای عموم علاقه­‌مندان به توسعه فناوری و نوآوری و شرکت‌‎‌­های دانش­‌بنیان و فناور آزاد و رایگان است، اما مخاطبان اصلی رویداد متخصصان و شرکت‌­های فعال در زمینه کنتورسازی، امنیت اطلاعات و سایبری، پلتفرم­‌ها و نرم‌­افزارهای تحلیل داده، زیرساخت‌­های انتقال داده، سرمایه­‌گذاران و علاقه­‌مندان به خلق مدل­‌های کسب­‌وکار جدید و… هستند که توصیه می‌­شود فرصت حضور در این رویداد و تعامل مستقیم با بهره­برداران حاضر در رویداد را از دست ندهند.

این رویداد یک­روزه، در تاریخ 6 تیرماه 1401 و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری واقع در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، زاینده‌رود شرقی، شماره 24، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد و حضور در آن پس از ثبت­‌نام از طریق لینک زیر برای همه علاقه­‌مندان به نوآوری و فناوری آزاد و رایگان است:

https://evnd.co/Stz3i