فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما رویداد شرکت بیمه سامان برگزار شد - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1399/08/03

رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه شرکت بیمه سامان، ۳۰ مهرماه ۹۹، با مشارکت بیش از ۴۳۰ نفر از علاقه مندان و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور برگزار شد. این رویداد، نخستین رویداد نوآورانه بیمه سامان بود که با همکاری شبکه نوآفرینی پلنت و شبکه خدمات نوآوری بومرنگ و با هدف اشتراک گذاری مسائل واقعی صنعت بیمه کشور و استفاده از ظرفیت استارتاپ ها، شرکت ها و متخصصان کشور برای پاسخگویی به این نیازها برگزار شد.

نخستین ارائه­‌دهنده این رویداد که به صورت زنده بر بستر شبکه آپارات پخش می‌­شد، محمود کریمی، مدیرعامل شبکه نوآفرینی پلنت بود. کریمی ضمن معرفی رویداد بیمه سامان و اهداف آن، ارائه‌­ای کوتاه در خصوص روش­‌های جستجوی پاسخ برای مسائل فناورانه و سازمانی داشت. در ادامه نیز ایمان جلیلی مدیر مارکتینگ پلنت به عنوان کامل‌کننده بخش اول رویداد، توضیحاتی در خصوص روندهای حاکم بر اینشورتک و استارتاپ‌های موفق این حوزه در دنیا ارائه نمود.

آخرین ارائه­‌دهنده این رویداد، حمیدرضا نورعلی­زاده، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و جانشین مدیرعامل بیمه سامان در پروژه تحول دیجیتال این شرکت بود. 

نورعلی­زاده در ارائه‌­ای با عنوان در صنعت بیمه ایران چه می­‌گذرد، به تشریح وضعیت موجود صنعت بیمه با نگاه نوآوری و نقشی که هریک از بازیگران اکوسیستم نوآوری این حوزه باید در روند توسعه این صنعت ایفا نمایند پرداخت.

پنل پرسش و پاسخ، بخش پایانی این رویداد بود که طی آن به سوالات برخی مخاطبان پاسخ داده شد و مقرر شد پاسخ سایر سوالات بعد از رویداد به صورت دسته‌­بندی شده در سایت شبکه نوآفرینی پلنت قرار گیرد.

تمامی افرادی که مخاطب این رویداد بوده‌­اند یا علاقه­‌مندانی که به هر دلیلی موفق به مشاهده رویداد نگردیده­اند، فرصت دارند تا ۲۲ تا  آبان ماه ۹۹ ایده­‌ها، پیشنهادها و طرح­‌های نوآورانه خود را از طریق این لینک در وبسایت پلنت ثبت نمایند. فایل‌های ارائه شده در این رویداد از طریق این لینک قابل دانلود است، همچنین می­‌توانید فیلم رویداد را از اینجا دانلود کنید.

لازم به ذکر است که به دلیل محدودیت زمانی، صرفا تعدادی از مسائل صنعت بیمه کشور در این رویداد مطرح گردید و به مرور سایر مسائل نیز طی رویدادهایی با فعالان این حوزه به اشتراک گذاشته خواهد شد. لذا ارسال پیشنهادها محدود به مسائل طرح شده در این رویداد نیست و علاقه‌­مندان می‌­توانند همه‌­ی ایده‌های بیمه­‌ای خود را دروبسایت پلنت ثبت نمایند.