فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما رویداد آنلاین معرفی نیاز های فناورانه بیمه سامان - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
رویداد آنلاین معرفی نیاز های فناورانه بیمه سامان
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1399/07/01

رویداد معرفی نیازهای فناورانه شرکت بیمه سامان، ۳۰ مهرماه ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

هدف بیمه سامان از برگزاری این رویداد استفاده از توانمندی استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور فعال در صنعت بیمه، نرم افزار، هوش مصنوعی، امنیت اطلاعات، توسعه کسب و کار و… برای پاسخگویی به چالش‌های فناورانه این شرکت است.

شرکت کنندگان در این رویداد نوآوری تا سه هفته بعد از برگزاری فرصت دارند تا پیشنهادات و طرح‌های نوآورانه خود را معرفی کنند. پس از ارزیابی پیشنهادات، تیم های منتخب تحت حمایت شبکه نوآفرینی پلنت، اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه ایران قرار خواهند گرفت.

هدف بیمه سامان از برگزاری این رویداد استفاده از توانمندی استارتاپ ها و شرکت های نوآور فعال در صنعت بیمه، نرم افزار، هوش مصنوعی، امنیت اطلاعات، توسعه کسب و کار و… برای پاسخگویی به چالش های فناورانه این شرکت است.

شرکت کنندگان در این رویداد نوآوری تا سه هفته بعد از برگزاری فرصت دارند تا پیشنهادات و طرح های نوآورانه خود را معرفی کنند. پس از ارزیابی پیشنهادات، تیم های منتخب تحت حمایت شبکه نوآفرینی پلنت، اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه ایران قرار خواهند گرفت.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی این رویداد به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر کشور می توانند بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان در رویداد شرکت نمایند.

محورهای اصلی رویداد به صورت زیر می باشد:

  • – ارائه اطلاعات در خصوص روندهای حاکم بر فناوری در صنعت بیمه
  • – معرفی ظرفیت ها، منابع و زیرساخت های بیمه سامان و الزامات و محدودیت های قانونی صنعت بیمه کشور و تاثیر آنها بر توسعه این صنعت
  • – معرفی چالش های فناورانه بیمه سامان در حوزه های ارزیابی خسارت هوشمند، تشخیص تقلب و نوآوری در مدل های کسب و کار بیمه های حمل و نقل تجاری
  • – معرفی مدل های حمایتی و روش های همکاری بیمه سامان و شبکه نوآفرینی پلنت با تیم ها و استارتاپ های منتخب
  • – پاسخگویی به سوالات مخاطبان