فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما بومرنگ در رویداد رینوتکس 2023 تبریز - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1402/09/16

رینوتکس نام اختصاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی است که هر ساله با حضور جمع کثیری از فناوران و شرکت های دانش بنیان در شهر تبریز برگزار می شود.

امسال و در حاشیه این نمایشگاه، رویدادی با عنوان رینوتکس ریورس پیچ برگزار می شود که هدف آن توسعه همکاری‌های فناورانه و تجاری بین تولیدکنندگان بزرگ و صاحب نام سازنده قطعات خودرو، صنایع شیمیایی، غذا و نوشیدنی کشور و شرکت­ های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران است.

به عبارت ساده ­تر طی برگزاری این رویداد متخصصان، شرکت­‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت مواد شیمیایی، پلیمر، مکانیک و … در کنار شرکت­‌های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن اطلاع از نیازهای این شرکت ها، امکان مذاکره مستقیم تجاری با این تولیدکنندگان را خواهند یافت.

این رویداد در روز پنج‌شنبه مورخ 16 آذرماه سال 1402 از ساعت 15 الی 17 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن امیرکبیر، استیج نمایشگاه واقع در تبریز برگزار خواهد شد و شامل بخش های زیر است:

ارائه و تشریح نیازمندی های فنی و فناورانه توسط نمایندگان صنایع: جهت اطلاع شرکت‌های دانش‌بنیان از نیازهای واقعی صنعت در حوزه تجیهزات خودرو، صنایع شیمیایی و غذایی و ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع این نیازها، طی این رویداد برخی از تولیدکنندگان مطرح این حوزه به معرفی نیازها و مسائل فناورانه خود و تشریح سازوکار همکاری با شرکت های دانش بنیان در جهت رفع این نیازها خواهند پرداخت.

برگزاری نشست های B2B: پس از اتمام بخش تشریح نیازمندی ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حاضر در رویداد امکان حضور در جلسات مذاکره مستقیم با نمایندگان شرکت های تولیدی را خواهند یافت. محتوای این جلسات می تواند گفتگو در خصوص همکاری جهت رفع نیازهای مطرح شده در رویداد یا حتی معرفی محصولات و خدمات به شرکت های بزرگ باشد. 

حضور در این رویداد برای همه آزاد است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ایوند و از طریق لینک زیر ثبت نام خود را انجام دهند:

evnd.co/M8y8a