فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما بومرنگ با دو رویداد در INOTEX 2021 حضور خواهد داشت - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1400/02/11

بزرگترین نمایشگاه سالانه نوآوری و فناوری ایران، ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می­‌شود و بومرنگ به عنوان مجری دو رویداد جانبی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

رویداد اول که PTP Shop یا فروشگاه اینوتکس نام دارد برای نخستین بار در برنامه برگزاری اینوتکس قرار گرفته است. قرار است در این بخش جدید تعدادی از شرکت­‌های دانش‌­بنیان، نوآور و خلاق حضور یافته و ضمن نمایش محصولات خود اقدام به فروش آنها نمایند. با توجه به این که هدف از برگزاری این بخش مهیا شدن شرایط برای خرید و فروش آسان است، محصولاتی برای عرضه انتخاب خواهند شد که مشتری عام داشته و از نظر بازاریابی B2C تلقی شوند. شرکت­‌ها و تیم­‌های استارتاپی که محصولاتی با ویژگی مذکور دارند و مایلند به صورت رایگان در این بخش از نمایشگاه اینوتکس حضور داشته باشند می­توانند درخواست خود را از طریق شماره­‌های ۰۲۱۸۸۳۹۸۵۴۳ و ۰۲۱۸۸۳۹۸۵۶۳ (داخلی ۲۴۴) و همچنین شماره واتس­اپ ۰۹۲۱۹۵۷۲۶۲۷ اعلام نمایند.

دومین رویداد بومرنگ در اینوتکس ۱۴۰۰ رویدادی با عنوان وارونه تجهیزات پزشکی است. طی این رویداد تعدادی از شرکت­‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیازهای فناورانه خود را به مخاطبان آنلاین معرفی می­‌کنند و از مخاطبان می­‌خواهند تا اگر راهکار فناوران‌ه­ای برای رفع این نیازها دارند به آنها اعلام نمایند.

 تاریخ برگزاری این رویداد پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و ساعت برگزاری ۱۰ تا ۱۲ صبح خواهد بود. علاقه‌­مندان به ثبت نام در این رویداد می­‌توانند از طریق لینک اقدام نمایند.