فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما ارائه ۱۰ نیاز فناورانه در رویداد وارونه تجهیزات پزشکی - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
ارائه 10 نیاز فناورانه در رویداد وارونه تجهیزات پزشکی
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1400/03/03

رویداد وارونه تجهیزات پزشکی با هدف معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تولیدی و صنعتی حوزه تجهیزات پزشکی به فناوران و متخصصان زنجیره ارزش این صنعت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بومرنگ در این رویداد که به همت شبکه فن بازار ملی ایران و همکاری کارگزاری بومرنگ به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار می‌شد، سه شرکت صنعتی آواپزشک، آریا طب فیروز و پرسام صنعت بهداد که جزء شرکت‌های پیشرو تولید تجهیزات پزشکی کشور هستند به معرفی 10 نیاز فناورانه خود پرداختند.
در ادامه نیز فناوران مخاطب این رویداد دیدگاه‌ها و سوالات خود در خصوص این نیازها و نحوه همکاری با شرکت‌های ارائه‌کننده نیازها را مطرح نمودند.
جلسات مذاکره تجاری بین شرکت‌های اعلام‌کننده نیازمندی فناورانه و شرکت‌های دارای توانمندی رفع این نیازها پنجم تا دهم خردادماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا تاریخ سوم خرداد فرصت دارد تا درخواست خود را برای حضور در این جلسات به بومرنگ اعلام نمایند.