فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما ارتقاء موتورهای دیزلی با استاندارد EURO II به EURO V - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
ارتقاء موتورهای دیزلی با استاندارد EURO II به EURO V
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

 وضعیت: بسته

  شماره سند:RFP۱۶۹۷۰۹۰۹۵

  تاریخ انتشار: 1397/09/01

  مهلت ارسال پیشنهاد: 1397/09/01

 فرصت‌ها: براساس پیشنهاد‌ها قابل‌ مذاکره خواهد بود.

 تماس : ۰۲۱۸۸۳۹۸۵۶۳ – ۰۲۱۸۸۳۹۸۵۴۳

  ارسال پروپوزال‌ها: Proposal@boomerangtt.com

ضرورت مسئله

هم‌زمان با پیشرفت‌های به وجود آمده و گسترش استفاده از موتورهای دیزلی، دوست‌داران محیط‌زیست به دنبال روشی کارآمد برای کاهش آلایندگی این موتورها بودند. یکی از کارآمدترین فناوری‌ها، تکنولوژی SCR بود که در سال ۲۰۰۶ میلادی معرفی شد. این تکنولوژی برای دستیابی به استانداردهای یورو EURO II و EURO V بود. ماده‌ای که در این سیستم نقش اصلی را ایفا می‌کند ادبلو (AdBlue) نام دارد. ادبلو یا مایع اگزوز دیزل (Diesel Exhaust Fluid -DEF)، بر اساس استاندارد ISO ۲۲۲۴۱ می‌باشد و در موتورهای دیزل جدید طراحی به‌گونه‌ای است که در صورت عدم استفاده از این مکمل، توان موتور کاهش می‌یابد و مصرف سوخت نیز افزایش خواهد یافت. همچنین توجه به این نکته ضروری است که استفاده از مکمل‌های غیراستاندارد نیز باعث خرابی سیستم SCR خودرو می‌گردد.

شرح مسئله

یکی از مباحث اصلی که امروزه مورد توجه شرکت‌های خودروسازی قرار گرفته است، هوای پاک و محیط‌زیست می‌باشد. شرکت‌های خودروسازی نیز باید بنا بر وظیفه اجتماعی خود تا حد امکان محصولات خود را به تجهیزات و استانداردهای کنترل آلایندگی مجهز سازند تا میزان آلودگی هوا کاهش پیدا کند. از طرفی با توجه به مقرراتی که برای جلوگیری از انتشار آلودگی ناوگان شهری وضع شده است، خودروهای درون‌شهری باید الزامات استانداردهای EURO V را رعایت کنند. یک شرکت فعال در صنعت خودروسازی در نظر دارد که موتورهای موجود تولید داخل با استاندارد EURO II را تا سطح  EURO V ارتقاء دهد به صورتی که توان و قدرت موتور تا سطح hp ۳۶۰ افزایش یابد و سیستم سوخت‌رسانی مدیریت شود.

در خودروهای تولیدی شرکت متقاضی از موتورهای دیزلی OM ۳۵۵ EURO II استفاده می‌گردد که مشخصات فنی این موتورها به شرح زیر است:

راه حل ها و پیشنهاد های غیر جذاب

  • استفاده از فیلترهای DPF

راه‌حل‌ها و پیشنهادها باید الزامات زیر را رعایت نمایند

  • افزایش توان موتور تا سطح (hp ۳۶۰ (۲۷۰KW
  • قابلیت به‌کارگیری سیستم مدیریت سوخت‌رسانی
  • استفاده از سیستم common rail
  • رعایت الزامات استاندارد آلایندگی EURO V
  • بهینه‌سازی بدنه موتور و مانیفولد هوا برای کاهش صدا
این شرکت متقاضی در نظر دارد پس از اعمال تغییرات بر روی موتور موجود، عملکرد موتور در نزدیک‌ترین حالت به موتور OM ۴۵۷ LA EURO V با ویژگی‌های زیر باشد: