فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما رویداد نیازهای فناورانه صنعت گاز برگزار می‌شود - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
رویداد نیازهای فناورانه صنعت گاز برگزار می‌شود
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1399/03/25

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز یک Reverse Pitch یا ارائه وارونه است که با هدف بهره مندی شرکت ملی گاز ایران از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و مشارکت این شرکت‌ها در توسعه نوآوری و فناوری در صنعت گاز طراحی شده است.

با توجه به مشکلات و چالش‌های ناشی از سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، محور نخستین ریورس‌پیچ صنعت گاز، محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌ها در مقابل سیل و بلایای طبیعی تعیین شده و طی این رویداد ضمن بیان تجارب تلخ اما ارزشمند حوادث ابتدای سال ۹۸، برخی از مهم ترین نیازها و چالش های صنعت گاز در مناطق مختلف کشور تشریح خواهد شد.

شما فناور محترم می توانید با حضور در رویداد و شنیدن نیازهای مطروحه توسط سخنرانان، تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ۹۸ راهکارهای پیشنهادی خود برای رفع این چالش‌ها را در قالب پروپوزالی که در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی بومرنگ بارگزاری خواهد شد، تکمیل نموده و از طریق ایمیل gas@boomerangtt.com برای دبیرخانه رویداد ارسال نمایید. بعد از دریافت پیشنهادها، کلیه راهکارها مورد ارزیابی قرار گرفته و از ارائه دهندگان راهکارهای برتر برای جلسه حضوری و همکاری دعوت خواهد شد. همچنین با تمهیدات اندیشیده شده، شرکت های دانش‌بنیانی که راهکار و فناوری آنها جهت همکاری مورد پذیرش قرار گیرد، تحت حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.

این رویداد روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ۹۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران واقع در تهران خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی (آبان) جنوبی، نبش سپند برگزار می‌گردد.