فروش لپ تاپ نو و استوک بازاریان فروش عطر و ادکلن پرفیومی محمد طاها لطفی | taha lotfi طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاترین ، تاترین سکوی پرتاب برند شما گردهمایی صنعت غذایی برگزار می‌شود - بومرنگ "شبکه خدمات نوآوری"
گردهمایی صنعت غذایی برگزار می شود
اشتراک گذاری با دوستان
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تاریخ: 1398/06/01

نخستین گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت­‌های دانش­‌بنیان و استارتاپ­‌های صنعت غذایی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بومرنگ (شبکه خدمات نوآوری) برگزار می­‌شود.

این گردهمایی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه جاری و با هدف شکل­ گیری همکاری­‌های فناورانه و حل نیازهای فنی شرکت‌های تولیدی صنعت غذا و نوشیدنی توسط شرکت­‌های دانش­‌بنیان و فناور برگزار خواهد شد و طی آن صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بزرگترین نهاد حمایت کننده از شرکت‌های دانش‌بنیان، انواع تسهیلات حمایتی خود را معرفی و شبکه خدمات نوآوری بومرنگ به عنوان کارگزار تبادل فناوری، مشاوره­‌های لازم را به طرفین ارائه خواهد نمود.

تفاهم­ نامه و قراردادهای همکاری که طی این گردهمایی بین تولیدکنندگان صنعت­ غذایی و شرکت­‌های دانش­‌بنیان منعقد گردد، تحت حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهد گرفت.

 

اصلی­ ترین بخش ­های این گردهمایی به صورت زیر است:

  • نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور صنعت غذایی
  • رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت غذایی
  • پانل ­های تخصصی

با توجه به نقش حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی، همه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند در بخش نمایشگاهی این رویداد حضور داشته و بدون پرداخت هزینه، نوآوری‌ها و محصولات خود را معرفی نمایند. بازدید از نمایشگاه و حضور در رویدادهای جانبی نیز برای کلیه فعالان صنعت غذا، نوشیدنی و تجهیزات وابسته، آزاد می‌باشد.

علاقه­‌مندان به حضور می‌توانند از طریق لینک ثبت­ نام نمایند. همچنین شماره‌های دبیرخانه رویداد ۸۸۳۹۸۵۶۳ و۸۸۳۹۸۵۴۳-۰۲۱ می باشد. 

این رویداد در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری واقع در تهران، تقاطع بزرگراه کردستان و خیابان ملاصدرا، نبش زاینده­ رود شرقی برگزار خواهد شد.